24 Mayıs 2009 Pazar

Quake Live! Nedir?


Quake Live! 'e dair>>>
Şu anda birçoğunuzun -neredeyse tamamınızın ve benim de- bilgisayarında Quake Live!'den daha iyi bir oyun yüklüdür. Bu da Quake Live! 'i oynamamak için size yeterli bir sebep gibi gelebilir. Ancak yazılım, donanım ve tasarım dünyasının geleceğiyle ilgili fikirleri olanlar için QL! inanılmaz bir gelişmedir. Ben de böyle düşünüyorum zaten. Neden mi? Çünkü gelecekte herşeyin web üzerinden yapılacağına dair bir ipucudur QL!. Eğer -id Software izin vermez zaten- QL! yıkılırsa -ki ayrıca bu büyük bir hayal kırıklığı olur- bütün büyük şirketlerin haksız çıkması ve çöküşe geçmesi gerekir ki ben buna ihtimal vermek istemiyorum. Çünkü QL! geleceğin teknolojilerine açılan bir kapı ve bu beni çok heyecanlandırıyor.Tamamen tarayıcı tabanlı olması da bunun resmi zaten. Düşünsenize Crysis'i Mozilla Firefox'tan oynadığımızı... İşte ben de bundan söz ediyorum. Yani artık en iyi oyunlar bile en kötü ama yine de internet bağlantısı olan bilgisayarlarda oynanabilecek ve hayat internete taşınacak. QL! 'de bunun anahtarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder